Maja: äntligen lite sommar

T-shirt, monki | shorts, bik bok | lång typ skjorta, carlings | skor, river island
 
Alltså, snacka om att sommaren hittat norrland på riktigt!! Det är så himla varmt ute att jag typ blir chockad när jag cyklar till jobbet på morgonen haha. Sen jag senast kikade in här har jag i alla fall hunnit med att vinna beach fotbollen med mitt lag (!!!!), hängt med mina kusiner, spelat lite minigolf, varit i min farbrors 
stuga och nu ikväll har jag och Lovisa käkat glass på manhemskajen. Mycket mysigt! Har såklart jobbat en del också, men det kan man ju räkna ut. Är dock ledig torsdag och fredag så då blir det att åka till ett badställe och mest troligt få göra årets första dopp!
Puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0