Maja: fredag i bilder

Här har vi då min fredag i bilder. Bara några dagar senare haha. Linnea Henriksson var i alla fall FANTASTISK och jag hade en trevlig kväll med mina fina vänner. Lördag blev också en bra kväll då jag, Marcus och Pontus cyklade till trästock redan vid kvart över sex och gick runt och strosade och lyssnade lite på dom som spelade. 
Senare såg vi fotboll på älvsbacka och efter det var det godnatt för mig som skulle upp och jobba söndag. 
 
Från det ena till det andra så har jag idag haft en mysdag med Marre innehållande stros på stan, kladdkaka och serier i vårt uterum. Mycket bra onsdag vill säga. Resten av den här onsdagen ska jag 1. Gruva mig för fotbollsträning och 2. Cykla till fotbollsträningen och utföra den och 3. Vara helt slut efteråt och gå och lägga mig för att kliva upp och jobba imorrn. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0