Maja: summerupdate

Två bilder från senaste veckan. Hinner glömma bort vad jag gör på veckorna då mesta tiden går åt till att jobba och att spela fotboll. Dom här två bilderna är i alla fall från mina två lediga dagar förra veckan. Lite mys med Marre och lite strandhäng. Var även på bröllop förra helgen med Marcus släkt, mycket trevligt. Vad har jag annars för mig då? Igår var jag ledig så passade på att trycka in så mycket som möjligt på en och samma dag: Vitbergs med Marre och Moa, åka båt med familjen i storgrundet, träna och till sist ta ett kvällsdopp med mitt hjärta. Ikväll har vi haft hejdåkväll för Moa som åker till skåne ett tag. Känns tråkigt att hon åker bort men det var i alla fall en mysig kväll. 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0