Hanna: 31 mars


Får panik. Tiden går så himlahimla fort..nästan så att jag vill att veckorna ska bestå av fler dagar så att jag hinner med allt jag vill göra..Fredagen bestod iallafall utav en mysig dag ute med fina vänner och på kvällen kom det massa taggade brudar till mig och efter lite skratt och lekar for vi ut på krogen. I lördags for jag och kikade på fotboll med pappsen, filmade lite åt Fanny, träffade Maja en stund och på kvällen agerade jag och Cissi barnvakt åt tre söta tjejer. Igår var jag helt slut från morgon till kväll, så spenderade hela dagen halvsovandes bredvid Henke. Beställde hem två studentklänningar också, då jag inte kunde bestämma mig för en haha. Så nu väntar jag spänt på att dom ska komma hem, ahh är så nära nu. Men innan studenten har vi såå mycket att se framemot! Åh vad jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0