Maja: tid

Efter en paus på sisådär nio dagar är jag här igen, hej på er! Min praktik har börjat så slutar fyra varje dag, tränar på kvällarna och mellan det ska jag även hinna träffa mina vänner och Marcus. Jag tycker det känns som att jag inte hinner så mycket alls just nu men vissa perioder kan det ju faktiskt vara så. I helgen myste jag i alla fall med några av mina favorittjejer på fredan, hängde med familjen på hockey på lördan och igår firade vi Moa i bergliden innan jag åkte till moster Sofia och kvällsmyste. Jag klagar verkligen inte på att jag inte har saker att göra. 
Kan inte lova att min uppdatering kommer vara på topp de här fem veckorna då vi har praktik men tänkte att jag faktiskt ska visa lite Stockholmsshopping och andra bilder från Stockholm i veckan (är i varje fall min tanke men lovar inget hehe). 
Puss så länge!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0